Nazwa użytkownika Bądź zawsze zalogowany
Hasło:
  Pokaż wiadomości
Strony: [1] 2 3 ... 1066
1  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 21, 2019, 21:57:02
To tfUj FjersHyQ?

oCzY wIśCiE pewniak
TO czeMó JezDeś BarbJe a Nje BaRtoSh  aaa
tO pSeŁdOnIm AuTyStYcZnY plotkarz
2  WaShNe / GazeTkA NjeCodzJeNna BroKatoFe NjósY / Odp: TróJoM PsY!!111!! i KOty peFnje tesH!!!!1 i LóDziUff hyBa.... : Marzec 21, 2019, 21:55:52
A tO nIejEsT łYsY zBrAzzErS???? hmmm

SkoMt zNasH łysEgO z BraZerrS que? co? heee hyhy
tO nAjbArdZiEj uTalEnToWaNy CzlOwjEk nA sFjEcIe tak
3  PoGaDuHy I iNnE fAjNe ŻeCzY / GiErQi i ZaBaFy / Odp: UmJeSh? : Marzec 20, 2019, 20:49:00
PeFfKa

UmIsH uGoToWaC pArUffKi rZeBy nIe WybÓhŁy?????
4  PoGaDuHy I iNnE fAjNe ŻeCzY / GiErQi i ZaBaFy / Odp: LuBiSh? : Marzec 20, 2019, 20:47:27
WOlE kOszUlE aLe UjDoM

LuBiSh dlUgIe sFeTrY?
5  WaShNe / GazeTkA NjeCodzJeNna BroKatoFe NjósY / Odp: TróJoM PsY!!111!! i KOty peFnje tesH!!!!1 i LóDziUff hyBa.... : Marzec 20, 2019, 20:46:08
A tO nIejEsT łYsY zBrAzzErS???? hmmm
NiEwJeDzIauAm RzE oN jEs nAłuKofFcEm
6  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 20, 2019, 20:42:42
To tfUj FjersHyQ?

oCzY wIśCiE pewniak
7  PoGaDuHy I iNnE fAjNe ŻeCzY / GiErQi i ZaBaFy / Odp: Spamowisko! : Marzec 18, 2019, 14:41:00
KaCzUszKa xDD
8  NaShE żYcIe / ZwIeRzAtScHkI / Odp: LeK nA sAmOtNoSc : Marzec 18, 2019, 00:03:44
NiE buba
I mYslE rZe, wyJeHaL z KrAjU bO jAk oStatNiO tAm SzLam gDzIe mJaU bYc I cZeKaC tO zNalAzuAm pUstOm mUszElkE lece1
9  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 17, 2019, 14:53:56
Ja BeNdE mJauA dYsK zDeKoDeRa pOlSatU pOdObNo dA sIe gO oDkOdOwAc WtEdY bEnDzIe zApAsoWe 320gIbA  mruga
10  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 17, 2019, 12:54:13
NiEmAm dYskU nA kOpJe zApAsoWe
UrZywaM kOmPuTeRa rAs cZy dWa wMieSiOnCu
AlE tErAs ZaczOl sIe SamZsIeBjE zaWjEsHaC i NiEdAlo sIe kOrZysTaC, dLatEgO FOrMaT
FCzEsNiEj mJauAm nA nim ZdjEnciA KtUrE hCiAilAm zaHoWaC, sToNt kOpiOwanIe nA pEnDrAjdA
NIePoCzeBujE dO tEgO dYskUw OsObnYch
11  PoGaDuHy I iNnE fAjNe ŻeCzY / GiErQi i ZaBaFy / Odp: LuBiSh? : Marzec 16, 2019, 21:54:56
tAk

lUbIsH gArGaMeRa ?????
12  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: JaKiE mAcIe ŁoNcZe? : Marzec 16, 2019, 21:54:18
Ale mój inTerNęt dzi$ śMiga heee

oCzYwIsCiE cIeSzE sIe sTobOm T_T T_T T_T #zazdrosc
13  PoGaDuHy I iNnE fAjNe ŻeCzY / GiErQi i ZaBaFy / Odp: UmJeSh? : Marzec 16, 2019, 21:53:04
nJe DlAtEgO nJeLuBjE dUgIeGo mAkArOnU , wOlE dO sKaBeTtI kOkArTkI nAtEnPsHyKuAt

uMjEsH pOoBgRyZaC sFoJe óStA aSh dO kRfI  ? wampir
14  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 16, 2019, 21:48:17
zRoBiUaM  sesja





jAkIe MjAuAm pRoBlEmY :

2 .nJeWjEdZiAlAm kTuRyM pCzYcIsKiEm SpRaWdZiC bOoT mEnU ehehe dOpIrO pShY kTuRyMs tAm uRuHoMjEnJu dOjRzAmAm rZe f12 mruga
2-0,5. w InStAlAtOrZe WiNdOłZ 7 nJeMa PoRzOnDnEgO fOrMaToWaNiA w kącie fShYsKo cO mOgLaM zRoBiC tO uSuNoNc dYsKi , pOdZiElIc jEsZcZe rAs I fCiSnOnC pShYcIsK fOrMaTuJ kTuRe tRfAlO 2 sEkUnDy zapomnialem2 nIeMa tAk jAk zA cZaSuW xP gDzIe sIe wYbJeRaLo tE fAt i NtFs i FoRmAtOwAnJe sZyPkIe aLbO pOrZoNdNe
cHyBa rZe z BjOsU aLe tO nIeUmJeM pik
1. jAk pOtEm JuSh sIe ZaInStAlOwAlO tO fPiSaUaM kLuCz dO sYsTeMu I mI pOkAzAuO rZe nIeZgOdNy what the f sPaNiKOWaUaM strach aLe pOtEm zObAcZyLaM pCzYcIsK pOmIń mruga I dAlEj pOszlO a Po uRuHoMjEnJu i WpIsAnJu pOnOwNjE kLuCzA jUsH jEsT oK (cHyBa) heee
3. sTeRoWnIkI fejspalm zAmOmNiAłA jA rZe KoMpY tAk mAjO i RzE tRzA iM fShYsKo sAmEmU iNsTaLoWaC ech nAsZcZeNsCiE jUsH nIeJeSt tAk rZe jAk nEt w KoMpJe NIeDzIaLa tO cZlOwJeK uZiEmJoNY i PrOsIc mUsI sOmSiAdA o DoStEmP dO kOmPa RzEbY pOsCiOnGgAc ; tErAs fShYsKo pOdLoNcZoNe dO nEtA fJeNc sTeRoWnIkI sCiOnGnElAm pShEs pJeKaRnIk ok
7 . kArTa wIfI nIeDzIaLaLa bO jEj iNsTaLoWaUIaM nIeTeN sTeRoWnIk cO cZeBa dead dead dead glowa  fejspalm fejspalm fejspalm aLe jUsH dZiAuA

5. I pShEt cAlYm fOrMaTeM wRzUcAlAm nAjWaRzNiEjShE rZeCzY nA pEnDrAjWy i JedEn mI zRoBiL pRaNk sTuLeCiA bO wRzUcIlAm Na nJeGHo fShYsKo (+ PoTeM fOrDeL ze StErOwNiKaMi ), SfOrMaToWaLaM kĄpA I zAdOwOlOnA rZe DoBrZe pOsZuO fKlAdAm pEnA rZeBy iNsTaLoWaC sTeRy a TaM fOrDeL pUsTy what the f what the f what the f pAcZe iNnY PÓSTY jesuu ReSzTa - pOoOoStEEEEEEe aaa aaa aaa sTrAcIlAm pLiKI z bRoKaCiKa (m.iN. kArTkE uRoDzInOwOm z PoTpIsAmI) i NJeWjEm cOmU tEmU pEnDrAjWu SiE sTaLo sIe RzE tAk mJe oSzUkIł que? nAsZcZeNsCiE nAjWaRzNiEjShE pLiKI mJaUaM nA iNyM pEnDrAjWu KtUrY jUsZ tAkI dOfCiPnY nIeByŁ nA sZcZeNsCiE ehehe

pOtSuMoWuJoNc : mAm SpOkUj nA nAsTeMpNe 10 lAt ok
15  Na InNyCh rZeCzAcH tEsH sIeM zNaMy / KoMpOoTeRkI i gRy ViDeO / Odp: FOrMaT lAptOkA : Marzec 16, 2019, 18:48:37
KaRtA wIfI nIeKcE dZiaLac T_T
ZaInStalOwaLam StErY aThErOs JaK fCzEsNiEj mJauAm I pOkAzuJe bLonT 10 rZe NiEmA uRzoNdzEnJa
NOjAk niEma jAk jEs buba
Na LiscIe w MeNedŻeŻe NiEpOkazUjE jEj fOkLe tYtKo sIeCiUwKe PokAblU aLe BeS sTerOwniKa jEsT kOnTrOlEr sIeCi A oNlAjn nIc SiE nIeWySzUkUjE ech
KaRtA mI sIe tAknAglE zEsPuLa??? smutny
Strony: [1] 2 3 ... 1066
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2011, Simple Machines
Lover Design By Burak
Strona wygenerowana w 1.45 sekund z 22 zapytaniami.
PustaMiska - akcja charytatywna