Nazwa użytkownika Bądź zawsze zalogowany
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ShuKaM HuOpaQa- SkoMt gO fSjoMć? NajLePsHej BoFaTegO!  (Przeczytany 16322 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Lipiec 15, 2014, 19:02:10
switi
RuShoFe ZoMbie
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10468


Kce Zjeś TfuJ MusG


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : Lipiec 15, 2014, 19:02:10 »

RzAdnYh PoraT ? smutny
PrUboFaUam jUsh nA https://www.facebook.com/pages/Szukam-Ch%C5%82opakaDziewczyny-Kler-Zakon-Seminarium/788718321146314 i nA https://www.facebook.com/szukamwdresach?fref=ts ale nJe maM kąTa nA fAjSbuKu  lece1
Zapisane

Lipiec 15, 2014, 21:52:26
NImFpka
MarTffY
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6713


[*] [*] [*]


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : Lipiec 15, 2014, 21:52:26 »

SwItI jAk tY hCeSz WgL zNAlEśĆ BojFrEnDa bEs FeJsBukA LOL To WgL nJe mOrZlIwe nic z tego
Zapisane

MORTADELNIK:
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
biegnie Gość KoOoFfAm CjE biegnie2
 dead

MoJe mArTfE GaDu gAdu 1 6 1 6 4 4 3 4 , JaK hCeSz PoGaDAć z mArtFom MnOm To PiSh <3
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
Lipiec 16, 2014, 10:28:06
Lenka
KoMuNiStYcZnY
F.i.P. ForÓmCjofY
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1611


DwÓjKa mI ŚnIeŻy :/


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : Lipiec 16, 2014, 10:28:06 »

PoShuKaj f rEaLó hyhy zAgAdAj na pSzYkUaD dO paNa f kJoSkU mruga
Zapisane

   

Cytuj
Twoje konto jest zbanowane. Powód bana: Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.
Lipiec 16, 2014, 11:56:00
switi
RuShoFe ZoMbie
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10468


Kce Zjeś TfuJ MusG


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : Lipiec 16, 2014, 11:56:00 »

ÓmJe Nje mA reaLa, tyLko BjeDroNka i TesKo w kącie
Zapisane

Lipiec 16, 2014, 12:05:07
NImFpka
MarTffY
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6713


[*] [*] [*]


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : Lipiec 16, 2014, 12:05:07 »

tO SpRuBuJ w BjEdRonCe ? ?? co? aLE JAk GoŚć sjE DoWjE rZe nJE mAsZ fEjSa To i Tak UciEkNjE LOL
Zapisane

MORTADELNIK:
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
biegnie Gość KoOoFfAm CjE biegnie2
 dead

MoJe mArTfE GaDu gAdu 1 6 1 6 4 4 3 4 , JaK hCeSz PoGaDAć z mArtFom MnOm To PiSh <3
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
Lipiec 16, 2014, 12:49:37
Lenka
KoMuNiStYcZnY
F.i.P. ForÓmCjofY
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1611


DwÓjKa mI ŚnIeŻy :/


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : Lipiec 16, 2014, 12:49:37 »

nJe mAsH feJsa = nJe żYjesH smutny

a nJe, HfiLa - jA nJe żYjem, aLe mAm feJsA co?
Zapisane

   

Cytuj
Twoje konto jest zbanowane. Powód bana: Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.
Lipiec 16, 2014, 12:50:13
PSAJDAK!
JeStEm gEnDeR (z AnG. PłEć)
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 7082

MaMeCzI WiE KiEdY RoBiSh QP (´・ω・`)


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : Lipiec 16, 2014, 12:50:13 »

To jAK pRuBOwAŁAś Tam NIbY jAK Nie Ma koNta cZITerKO what the f
bTw .
Cytuj
NAwracAła BYm Sje ups
Ja wGL to JuSH W sUmei Nie POznAJe LudZI prZEz foRumCio ANi PrzeZ lSAstA, TerAZ gUWniE prZez FeJS buKA siE kontAKtuJE ALe RurZniE pO znAJe, ALe I taK saMe DZIEwczYNY bO ChŁoPcy SoM sMIerdzOm I gÓpI aaa
a W bIEDrO doPry POmYSł SUhAj tu MASz tXt Na PodRYF . ! ok
Cytuj
-yo sYnQ! yo też płacisz kartą? palacz
-n-no tak... (´・ω・`)
-no i kAsHkA mAnNa sAjEfAjNiUtQo chodź się WjeLbidŹ LOL
Na  10% sRpAWdzoNe INfo I dzIała ok

Cytuj
Warning - while you were typing a new reply has been posted. You may wish to review your post.

aaa
Zapisane

ZaAdOpToWaNe Od Le LoLi ♥

LOL twuj stary LOL
Lipiec 16, 2014, 13:24:07
switi
RuShoFe ZoMbie
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10468


Kce Zjeś TfuJ MusG


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : Lipiec 16, 2014, 13:24:07 »

aLe jA sJem FsTyDam dO RzyFegO hŁopAka f BjedROnCe OdeSfadź wstydzi
I z Kąt bEndeM fJeDzieć Czy JezD boGaty o3o
Zapisane

Lipiec 16, 2014, 15:06:31
PSAJDAK!
JeStEm gEnDeR (z AnG. PłEć)
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 7082

MaMeCzI WiE KiEdY RoBiSh QP (´・ω・`)


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : Lipiec 16, 2014, 15:06:31 »

mOrZErsz SprUBować Do mARtFegO bO Tacy Som KAWai ALe To gdZIE Ś iN dZIei NIrz nA BiedRoNCe RAczY j .
A co Do BogActWa to WiDAOMix _ jAK QpUje W biEdROnce TO ZNAcZY rZE OszCZEnDZa bo TAm Jest TANio WieNC MA durZO piNIendZY nic z tego
Zapisane

ZaAdOpToWaNe Od Le LoLi ♥

LOL twuj stary LOL
Lipiec 16, 2014, 15:49:27
switi
RuShoFe ZoMbie
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10468


Kce Zjeś TfuJ MusG


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : Lipiec 16, 2014, 15:49:27 »

Ja kóPuJe F bJedROnCe a Nje maM FcLe PjeNjeNdzy w kącie
Zapisane

Lipiec 18, 2014, 16:41:41
Barbie
Jedyna prawdziwa i słuszna Barbie!
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 11019


Nie mam pięt.


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : Lipiec 18, 2014, 16:41:41 »

ŁŁe SwItI iĆ dO bOmI aLmY aLbO dElImY bO tAm bOgAcZe rObJoM zAkUpY nic z tego
Zapisane

kOtEłY <3

mOoJ fEjSbUk

ZaDaJ mI pYtAnJe :3

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Lipiec 18, 2014, 16:42:19
Barbie
Jedyna prawdziwa i słuszna Barbie!
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 11019


Nie mam pięt.


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : Lipiec 18, 2014, 16:42:19 »

aLbO dO pJoTr i pAwEł
mOrZe pOdErWiEsH kTuReGoS z nIh love
Zapisane

kOtEłY <3

mOoJ fEjSbUk

ZaDaJ mI pYtAnJe :3

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Lipiec 18, 2014, 16:50:43
switi
RuShoFe ZoMbie
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 10468


Kce Zjeś TfuJ MusG


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : Lipiec 18, 2014, 16:50:43 »

KjedY ó mJe fe FsI Nje mA taKih eXluSyfNyH sKlePuFF, tyLko BjeDa roNka i TesKo  lece1
Zapisane

Lipiec 18, 2014, 16:56:58
Barbie
Jedyna prawdziwa i słuszna Barbie!
AdmInIsTrAToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 11019


Nie mam pięt.


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : Lipiec 18, 2014, 16:56:58 »

tO wEs mOrZe jAk aNa z gReYa , oNa cHcIaUa tYkO pShEpRoWaDzIc wYwJaT z pReZeSę CzYlI gReYeM , a TaK sIe sTaUo rZe wYlOnDoWaLi . . . eEe tEn , ZoStAlI pArOm ekhm pokój
i oN mJaŁ fUl kAsY i kUpOwAl jEj pReZęTy love sweet

tZn tEn , PoUdAwAj jAkOmS dZiEnNIkArKe i iĆ dO jAkIeGoS dYrEkToRkA , a NuSh sIe uDa jejku!
Zapisane

kOtEłY <3

mOoJ fEjSbUk

ZaDaJ mI pYtAnJe :3

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Lipiec 18, 2014, 21:46:15
NImFpka
MarTffY
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Wiadomości: 6713


[*] [*] [*]


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : Lipiec 18, 2014, 21:46:15 »

MoRzE iĆ Do TeGo TeSkO I PoWjEc : "sPoDnJe I dZinSy " To PoNoĆ dZiAłA ok
Zapisane

MORTADELNIK:
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
biegnie Gość KoOoFfAm CjE biegnie2
 dead

MoJe mArTfE GaDu gAdu 1 6 1 6 4 4 3 4 , JaK hCeSz PoGaDAć z mArtFom MnOm To PiSh <3
[ * ] SpoCzyWam w ŁaZiEncE [ * ]
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2011, Simple Machines
Lover Design By Burak
Strona wygenerowana w 0.474 sekund z 22 zapytaniami.
PustaMiska - akcja charytatywna