Nazwa użytkownika Bądź zawsze zalogowany
Hasło:
Ankieta
Pytanie: nO tO yEsT mOsHlIfFa cHy nJe fF kONCu?
tAq! - 40 (52.6%)
nJe! - 10 (13.2%)
sUiItAsNa tA aNqiEtQuA! - 17 (22.4%)
kFfjaTuShEq? - 9 (11.8%)
Głosów w sumie: 72

Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pShYjAsN mIeNdZy oSoBami rUrZnEy pUlCi  (Przeczytany 43130 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Marzec 26, 2010, 18:24:02
LeiaOrgana
De best of nieaktywny user ever forever
GwIaZdEcZkA
****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 371


我喜歡煎餅


Zobacz profil
« Odpowiedz #105 : Marzec 26, 2010, 18:24:02 »

EpH tAm! MoJa qUmPeLkA SiEm QmPlUjE s FfjElOmA ChUoPaKaMi i nIc sS tEgO NjE fFyNiQuO  Matko! Matko! Matko!

I nJe MaM mAtErIaŁQw nA mElOdRaMaD fF sImSacH....  Matko! Matko! Matko! Matko! w kącie w kącie w kącie w kącie
Zapisane

Kocham was, mimo że mnie tu prawie już nie ma. Pamiętacie mnie jeszcze, nie?
Marzec 29, 2010, 15:53:32
Maddie
BrOkAtOfFy nAUoGoFfJeC
******
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1237


jEsteM naJprafDzjifSzym AnjoŁkjem


Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : Marzec 29, 2010, 15:53:32 »

możliwe jest przyjaźnić się z osobą innej płci, ale prędzej czy później i tak sie w sobie można zakochać albo obrazić na całe życie.

dlatego polecam w ogóle się nie przyjaźnić  pewniak
Zapisane

Kwiecień 19, 2010, 20:57:19
Rajmóndo
CiJeKafFsKii
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : Kwiecień 19, 2010, 20:57:19 »

jEsT MosHliffa, bo Ja JeŚtęm ze ŚwOjĄ psYjcIÓłką w PzyJaśNi jezyk jezyk jezyk
Zapisane
Maj 15, 2010, 15:29:12
LeiaOrgana
De best of nieaktywny user ever forever
GwIaZdEcZkA
****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 371


我喜歡煎餅


Zobacz profil
« Odpowiedz #108 : Maj 15, 2010, 15:29:12 »

jEsT MosHliffa, bo Ja JeŚtęm ze ŚwOjĄ psYjcIÓłką w PzyJaśNi jezyk jezyk jezyk

A ja z moją chodzę  w kącie
Zapisane

Kocham was, mimo że mnie tu prawie już nie ma. Pamiętacie mnie jeszcze, nie?
Maj 18, 2010, 19:53:05
Toto
CiJeKafFsKii
*
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Woof woof!


Zobacz profil
« Odpowiedz #109 : Maj 18, 2010, 19:53:05 »

A ja z moją chodzę  w kącie

Gdzie hoodzisz? Do sklepuff po boolki?  co? buahaha

A tak na serio to roosznie to byfa, z pszyjazniom f foogle jeszt cieszko, fszysto zaleszy od charakteroo, pueć ma hyba mniejsze znaczenie... :O  Tak mi siem pszynajmniej zdaje ziew
Zapisane

Woof Woof Woof!

Czerwiec 12, 2010, 20:33:25
Ironqqa
CiJeKafFsKii
*
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 16


lovciam cięę , < 33


Zobacz profil
« Odpowiedz #110 : Czerwiec 12, 2010, 20:33:25 »

   tAkA PrZyJaźń mOrZlIfFa jEsT JaK JeSt sIeM DzIeCiAcZkIeM Xd
Zapisane

Czerwiec 12, 2010, 20:40:46
ΝØØDLE
TwOjA MaMuSia tO
SwEEt GwIaZdEcZkA
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 798


ME GUSTA TWE USTA


Zobacz profil
« Odpowiedz #111 : Czerwiec 12, 2010, 20:40:46 »

iks de.
Myślenie, że nie może być jest płytkie.  mruga
Zapisane

Czerwiec 14, 2010, 14:33:20
Lenka
KoMuNiStYcZnY
F.i.P. ForÓmCjofY
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1611


DwÓjKa mI ŚnIeŻy :/


Zobacz profil
« Odpowiedz #112 : Czerwiec 14, 2010, 14:33:20 »

Możliwe, możliwe.
Ja wcale nie mam chłopka i nie chcę mieć, ale mam kolegów z którymi dużo gadam i śmieję się, nawet nie wiem czy mają dziewczyny. :D
Zapisane

   

Cytuj
Twoje konto jest zbanowane. Powód bana: Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.
Czerwiec 14, 2010, 14:40:26
PSAJDAK!
JeStEm gEnDeR (z AnG. PłEć)
MoDeRaToREq
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 7069

MaMeCzI WiE KiEdY RoBiSh QP (´・ω・`)


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #113 : Czerwiec 14, 2010, 14:40:26 »

JeSt MoShLiFfA Bo LiLy I ŻeLa To NaShE PsHyJaCiUłKi I SjEm LoOoFcJaMy WsYsCy I jEsT RoX i qL.`!!!1!~!1 loffciam
Zapisane

ZaAdOpToWaNe Od Le LoLi ♥

LOL twuj stary LOL
Czerwiec 14, 2010, 22:47:29
KaloShek
⋊ɐןoSɥǝʞ
BrOkAtOfFy nAUoGoFfJeC
******
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2621



Zobacz profil
« Odpowiedz #114 : Czerwiec 14, 2010, 22:47:29 »

F mojim pshypatku jezd barcjej moshlifa nish s osopom o tej samej puci, bo tak napraftem to ja jezdem nendrofilem pewniak . I jezdę sasdrosna o kashtom pshyjaciukem mojeko kfjatushka... i to jezd brutalyne buba Fjendz fpishem sopje NimFpkem i Żelkem na mojom listem... :)
Zapisane

Czerwiec 16, 2010, 16:08:56
marie
CiJeKafFsKii
*
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 45


>:3


Zobacz profil
« Odpowiedz #115 : Czerwiec 16, 2010, 16:08:56 »

A ja jakoś tak mam, że... Nie lubię dziewczyn. (zdarzają się wyjątki) Wkurza mnie ciągłe obgadywanie, pOfFaLoNe plotki i ciągłe rozmawianie o tym, że ktoś ma buty z tesco.
To jest chore!
U chłopaków sytuacja jest jasna - coś nie pasuje? To na solo!
Dlatego właściwie spotykam się tylko z chłopakami. Nigdy się z nimi nie nudzisz.
Jedynie złe jest to, jak jakiś się w tobie zabuja.
Ale u mnie się to nie zdarza. :D (tylko jeden chłopak, ale on i tak jest mocno nieśmiały, więc to nic nie zmienia)
Zapisane



 We shall attack!
Czerwiec 16, 2010, 17:26:59
Lenka
KoMuNiStYcZnY
F.i.P. ForÓmCjofY
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1611


DwÓjKa mI ŚnIeŻy :/


Zobacz profil
« Odpowiedz #116 : Czerwiec 16, 2010, 17:26:59 »

Marie, święta prawda! xD
Poza tym - u mnie w klasie dziewczyny podglądają w karty a chłopaki nie. jezyk
Zapisane

   

Cytuj
Twoje konto jest zbanowane. Powód bana: Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem.
Czerwiec 16, 2010, 18:11:53
Gwynbleidd_
ZbAnOwAnY
F.i.P. ForÓmCjofY
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2563


Gwynbleidd_


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #117 : Czerwiec 16, 2010, 18:11:53 »

A ja jakoś tak mam, że... Nie lubię dziewczyn. (zdarzają się wyjątki) Wkurza mnie ciągłe obgadywanie, pOfFaLoNe plotki i ciągłe rozmawianie o tym, że ktoś ma buty z tesco.
To jest chore!
Też tego nienawidzę i to bardzo.

U chłopaków sytuacja jest jasna - coś nie pasuje? To na solo!
To chyba wersja dla plebsu, ale zgadzam się, że szybko rozwiązują między sobą konflikty.


Poza tym - u mnie w klasie dziewczyny podglądają w karty a chłopaki nie. jezyk
Fajne rzeczy robicie w szkole..  esbek

Jedynie złe jest to, jak jakiś się w tobie zabuja.
To chyba najgorsze  glowa
Zapisane

Dodane przez switi:

KoHAm gFynA

Lipiec 23, 2010, 14:21:10
ramoneSKA
CiJeKafFsKii
*
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 8



Zobacz profil
« Odpowiedz #118 : Lipiec 23, 2010, 14:21:10 »

na podstawie moich doświadczeń odpowiem że nie. chociaz, nadzieje zawsze warto mieć ..
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2011, Simple Machines
Lover Design By Burak
Strona wygenerowana w 0.522 sekund z 24 zapytaniami.
PustaMiska - akcja charytatywna